تاریخچه خانه مادر
منبع کامل و جامع خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی و ایرانی | فالوور بدون ریزش و فعال

آمار مطالب

کل مطالب : 14
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 95
بازدید سال : 263
بازدید کلی : 2765

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی و ایرانی بدون ریزش و آدرس followerbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : یاسی ارغوانی
تاریخ : پنج شنبه 19 اسفند 1400
نظرات

تاریخچه خانه مادر
Mather House در سال 1970 افتتاح شد. Mather House به خاطر افزایش Mather (A.B. 1656)، هفتمین رئیس جمهور هاروارد (1685-1692)، مذاکره کننده با James II از منشور ماساچوست، و پدر Cotton Mather (A.B. 1678) نامگذاری شد. پس از تصدی وی به عنوان رئیس جمهور، Increase Mather و پسرش در تأسیس کالج که از آن زمان به ییل تبدیل شده است، نقش مهمی داشتند. این Cotton Mather بود که نام Yale را پیشنهاد کرد.

Mather House توسط Shepley Bulfinch Richardson و Abbot طراحی شده است که تمام خانه های رودخانه هاروارد را طراحی کرده است. در سال 1874 توسط معمار آمریکایی، هنری هابسون ریچاردسون (طراح Sever)، شپلی بولفینچ ریچاردسون و ابوت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های معماری مستمر در کشور و قدیمی‌ترین شرکت‌های معماری در بوستون است. آنها نقاط دیدنی متعددی را در بوستون طراحی کرده اند، از جمله ایستگاه جنوبی، پل عابر پیاده آرتر فیدلر، و کتابخانه عمومی بوستون.

Mather از دو ساختمان مدرن تشکیل شده است: ساختمان کم‌مرتبه یک حیاط را احاطه کرده است که از آن ورودی به سالن غذاخوری، دفاتر خانه، کلاس‌های درس، اتاق مشترک نوجوانان، اتاق مشترک ارشد، سایر مناطق مشترک، و سوئیت‌های دانشجویی و معلمی می‌رسد. برج دارای سوئیت های دانشجویی و معلمی است که منظره ای از رودخانه چارلز و مرکز شهر بوستون دارد.

در تابستان 2016، گروهی از دانشجویان مادر، به رهبری رئیس دانشکده Mather، کریستی مک‌دونالد و کارل آسپلوند 17، گرد هم آمدند تا درباره زندگی و میراث Increase Mather، هفتمین رئیس دانشگاه هاروارد و همنام Mather House تحقیق کنند. نمایشگاهی از نتایج این تحقیق برای گالری SNLHTC در خانه مادر در سال 2017 ایجاد شد. کاتالوگ این نمایشگاه، "افزایش - نام چیست؟ مرد، میراث او و نامگذاری خانه مادر" قابل دانلود است. زیر



تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود